Op naar Sydney

11 oktober 2016 - Heathcote, Australië

Op maandag 10 oktober zijn we vanuit Eden vertrokken richting Jervis Bay, zo'n 300 km verderop. We hadden al eens geboekt via hotels.com en dat hadden we nu ook weer gedaan. In Huskisson zijn we terecht gekomen op camping Jervis Bay Caravan Park. Het was alleen een soort misser: een hut zonder douche of wc. We konden upgraden maar de iets duurdere waren bezet, zei hij, en de hele dure, 100 dollar meer!, was nog wel vrij. Ik zag aan zn ogen dat hij loog, dus we zijn in het kleine hutje gebleven. Ik zag dat er nog wel eentje vrij was van de iets duurdere categorie, zie je wel!
We zijn gisteren op het witste strand van Australie geweest bij Hyams beach,  het was eindelijk warmer en een beetje zonnig. Ook nog even gekeken of er walvissen zwommen, want die zwemmen hier vaak om deze tijd van het jaar in de baai. Maar ze waren er niet.
Vandaag 11 oktober vroeg opgestaan en zijn we eerst een poosje naar het strand geweest en daarna 180 km verderop naar Heathcote, bij Sydney gereden. Daar hebben we een b&b geboekt voor 2 nachten. Via airb&b, En het ziet er goed uit. Een hele verdieping met badkamer en we mogen gebruik maken van de keuken. Meteen tips gekregen over gebruik van trein etc. Morgen willen we dan met de trein naar Sydney.

1. Kees en Anja:
    11 oktober 2016
    En....was het een beetje "kortjes bij dichies" uit te houden in het kleine hutje!!
    Gelukkig wel iets warmer daar. Geen DIKKE sokken meer aan 's nachts Ria, hahaha.
    Jammer dat jullie daar geen walvissen gezien hebben. Maar wel lekker pop het strand geweest. Top.
    Suk6 met de trein-reis richting Sydney.
    XXX