We zijn weer thuis

6 november 2016 - Amsterdam, Nederland

Onze laatste dag in Airlie Beach hebben we relaxed doorgebracht op het strand. deze laatste dag hebben we nog een leuke looproute langs een haventje ontdekt en daar koffie gedronken bij The Coffee Club. Op het strand waren in zee opblaasranden met netten aangebracht, we dachten tegen de haaien, maar dit was als bescherming tegen de pijlstaartroggen (stingrays). Op de terugweg hebben we bij een leuk restaurantje in het haventje geborreld en tapa's gegeten om onze vakantie af te sluiten. Op vrijdag 28 oktober zijn we 's ochtends om 9 uur opgepikt en naar het vliegveld van Proserpine gebracht. We zijn om 12:30 uur geland op Brisbane en vertrokken daarvandaan 's avonds om  21 uur richting Dubai en vandaar weer door naar Amsterdam. Dit was wel een hele lange reis, en we waren blij dat we weer op Schiphol waren. Daar stond een hele delegatie om ons te verwelkomen en we konden meteen de loopkunsten van Luuk bewonderen. Mams, Nelleke, Erik, Deborah, Luuk, Viktor en Vera: super leuk deze ontvangst!! Nu is het gewone leventje weer begonnen, Ria is maandag meteen aan de slag gegaan en Cock woensdag. Het is hier inmiddels echt herfst geworden, en a.s. week wordt zelfs nachtvorst voorspeld. We willen de familie in Australie nog heel erg bedanken voor de warme ontvangst en gastvrijheid. Ook hierdoor kunnen wij terugkijken op een fantastische vakantie!

1. Nicolette:
    6 november 2016
    Welkom thuis!
  2. Cees & Wil:
    6 november 2016
    Deze ervaring is er zeker een om op terug te kijken , van ons is het nu al 17 jaar geleden en we hebben er nog regelmatig over