Surfers Paradise

21 oktober 2016 - Gold Coast, Australië

Vandaag zijn we aan de Gold Coast en natuurlijk mocht een bezoek aan Surfers Paradise niet ontbreken. Gisteren kwamen we er achter dat er hier wat gaande is, het GC600-Event vindt hier plaats. Het is een autorace van 600 km en het hele weekend staat de stad op z'n kop. We zijn langs de racetrack gereden en daar hebben we ook fotoos van bijgevoegd. Het strand was heerlijk zon met 25 Grdc maaaaaarrrrrrrr helaas geen surfers ondanks de naam. Wij denken dat ze dit weekend met raceautootjes aan het spelen zijn. Het was heel gezellig in de stad, de naam Gold Coast is dus de naam van een stad en niet van een kuststrook zoals wij tot gisteren dachten. Lekker gegeten en Ria was niet in de "Noodhut" dus alles was volledig onder controle.

Morgen vroeg gaan we naar de Steve-Irwin dierentuin in Beerwah en daarna gaan we naar ome Arie en tante Ria, daar zijn we ook op zondag.

Op maandag nemen we afscheid van ome Arie, tante Ria en onze trouwe vierwieler en gaan we met het vliegtuig vertrekken van Brisbane naar Airlie Beach om de laatste week van onze vakantie door te brengen. We hopen dus op maandagavond weer een update te geven.

1. Anita:
    21 oktober 2016
    Wat een reis hè
  2. Cees & Wil:
    22 oktober 2016
    Doe Arie en Ria de groeten uit Rotterdam.
    Ik vind het leuk jullie verslag te lezen.
  3. Cora:
    22 oktober 2016
    Ik ben weer helemaal bijgelezen, echt leuk hoor jullie verhalen, maandag gaan wij 2 weken naar portugal, genieten jullie nog maar van deze bijzondere reis, we spreken wel weer wat af als we terug zijn.
    Groetjes!!
  4. Kees en Anja:
    24 oktober 2016
    Klinkt allemaal weer FANTASTISCH!!!!
    Heel veel plezier in de Dierentuin en daarna fijne dagen bij ome Arie en tante Ria.
    Geniet lieverd.
    Goeie vlucht richting Airlie Beach.
    XXX ons