Op doorreis gegaan naar Garden of Eden

8 oktober 2016 - Melbourne, Australië

Donderdagochtend zijn we na een vroege wandeling in Wilsons Prom weer  verder gegaan. We zijn over de Princess Highway uiteindelijk in Orbost terechtgekomen. We wilden naar Mallacoota maar dat was te ver. We hebben in Orbost een motel genomen.   Om een uur of 7 gingen we op zoek naar een restaurant, wat niet echt meeviel. uiteindelijk een  chinees gevonden en heerlijk gegeten. Je moet alleen je eten en drinken bij de kassa bestellen en meteen afrekenen. Wisten wij veel, haha. We hebben weer heerlijk geslapen en zijn vroeg op pad gegaan. De bestemming was Eden, maar onderweg zijn we naar Mallacoota geweest,  fantastisch! Een prachtig uitzicht en we hebben zelfs een zeehond zien zonnen. Michael en Ingrid gaan hier vaak op  vakantie,  wij vonden het een goeie tip. cock had al een  cabin  gehuurd bij the Garden of Eden en dat is ook weer een mooi plekje.  we blijven hier 2 nachtjes en kunnen  hier orka's zien.

We zitten nu lekker in ut zonnetje  voor de cabin te genieten. Straks zelf wat koken en dan gaan we vanavond weer wat foto's uitzoeken om te publiceren.