Byron Bay

18 oktober 2016 - Byron Bay, Australië

Vandaag zijn we aangekomen in Byron Bay. We hebben hier een mooi motel gevonden met kitchenette, zwembad, een bbq-plek, balkonnetje, etc. Hier kunnen we het wel weer 2 nachtjes uithouden! Dit rit hier naartoe was niet zo ver, we hebben zo'n 120 km gereden. Onderweg zijn we een prachtig cafe tegengekomen in een oude kerk, waar we een lekker kopje koffie hebben gedronken, The Daily Bread Cafe. Een plaatje gewoon, de foto zullen we uploaden.

Vanmiddag zijn we naar the Main Beach geweest, het strand in Byron Bay waar alles gebeurt. Er was een graskant langs het strand en daar was iemand aan het optreden. Eromheen lagen en zaten heel veel mensen, het leek wel een mooie zomerdag in het Vondelpark, wat een heerlijke sfeer! Het is wel heel erg toeristisch, maar dat is voor de verandering ook wel weer leuk.

Weer iets grappigs tegengekomen: in de huisregels van dit motel staat dat het hier geen Amsterdam is, in verband met drugs, haha, we staan er hier goed op!

Vanavond hebben we ook weer een slaapplaats voor donderdag tot zaterdagochtend geregeld, in de buurt van Gold Coast. Dat kan ook maar weer geregeld zijn.

1. Ingrid:
    Ziet er goed uit hoor!
    Geniete nog 2 weekjes!
  2. Anita:
    18 oktober 2016
    Supertof hè. Geniet ervan. Neemt niemand jullie meer af. Heerlijk wat een ervaring. ......Daar wordt je dus echt een "rijk" mens van.........zooo gaaf allemaal
  3. Franzis:
    18 oktober 2016
    Leuk om jullie zo te volgen. Mooie foto's allemaal! Leuke hippieplaats hè Byron Bay
  4. Nelleke:
    18 oktober 2016
    Ziet er heerlijk uit Geniet er van.
  5. Cees & Wil:
    19 oktober 2016
    Geweldig he. prachtig land. Wat een ruimte nog op het strand!!!!!
    Geniet van jullie reis
  6. Ivana:
    Nice! Geniet ervan xx
  7. Kees en Anja:
    19 oktober 2016
    Wat hebben jullie toch weer heerlijke dagen achter de rug. En leuke dingen ondernomen, gezien en meegemaakt!! Toppie hoor.
    Toch niet stiekem een "vette joint" opgestoken hé in dat Motel, hahahahaha!!!!!!
    Dinsdag was ik met Levi in de bioscoop en heb daar nog even met Bas gesproken, leuk hoor!!
    Nou lieve luitjes, goeie reis weer verder en volop genieten.