we zijn er

2 oktober 2016 - Melbourne, Australië

Zaterdag 1 oktober zijn we in Melbourne gearriveerd. De reis is ons reuze meegevallen, vliegen met de Emirates is echt geweldig! Ruime zitplaatsen, veel beenruimte en een goede verzorging.

In Melbourne werden we zaterdagchtend vroeg, om 6 uur, opgehaald door onze neef Michael die ons bij tante Truus en ome Bart heeft gebracht. Onderweg al veel van Melbourne gezien en ook van het landschap. Heel mooi hoor, en veel staat hier nu in bloei, want het is voorjaar.

Tante Truus en Ome Bart wonen aan de kust in Coronet Bay en kijken vanuit de huiskamer zo op het strand en de baai met aan de overkant Philip Island, fantastisch! Het is alleen nog niet zo lekker warm, dus we zitten lekker binnen vóór de kachel. Ook gezellig hoor.

Vandaag doen we rustig aan, even bijkomen van de lange reis en dan is er vanavond een belangrijke footballmatch voor het landskampioenschap tussen Sydney en Melbourne; schijnt een hele happening te zijn, we zullen het meemaken.

1. Nelleke:
    2 oktober 2016
    Goed van jullie te horen. Herinneringen komen weer boven als ik de foto's zie. Geniet ervan. Hopelijk snel beter weer.
  2. Jacqueline Zopfi:
    2 oktober 2016
    Hi!!!fijn dat de reis zo gemakkelijk is verlopen.
    De foto's liegen er niet om hoor,wat ziet het er prachtig uit.
    Is het fijn om de familie weer te zien?
    Geniet van de omgeving en uiteraard ook van elkaar x
  3. Kees en Anja:
    Hai lieve luitjes,
    Top om te horen dat de reis goed verlopen is en jullie goed aangekomen zijn.
    Fijn zeg dat jullie opgehaald werden door Michael. Nu lekker bijkomen en bijkletsen bij Tante Truus en Oom Bart. Doe ze de lieve groetjes van ons.
    We begrepen al dat ze daar prachtig wonen, aan de kust. Super........vanuit de huiskamer geweldig uitzicht op het strand. Geniet ervan.
    En...........was het een spannende wedstrijd :)
    Mooie foto's ook joh!!!
    Veel PLEZIER en heerlijk genieten verders.
    Liefs ons XXX
  4. Roelof en Diny:
    2 oktober 2016
    hartstikke leuk en spannend hoor. geniet maar met volle teugen en we kijken uit naar jullie volgend verslag...